Stronę napędza Drupal

Aktualności

Akademia Liderów

 

Celem programu jest wsparcie liderów UW  w realizacji zadań związanych z kierowaniem zespołem oraz stworzenie przestrzeni do wymiany doświadczeń i dyskusji, prowadzących do generowania nowych, ciekawych rozwiązań organizacyjnych.

Program zakłada koncentrację na umiejętnościach miękkich liderów, takich jak planowanie pracy zespołu i delegowanie zadań, rozwój i motywowanie pracowników, radzenie sobie z trudnymi sytuacjami, przeprowadzanie zmian.

Program Akademii Liderów powstanie po konsultacjach, przeprowadzonych w gronie pracowników Uniwersytetu. Trwają dyskusje nad kompetencjami potrzebnymi liderom w obliczu zmian wynikających ze zmieniającego się otoczenia zewnętrznego, Ustawy 2.0, ale także prowadzonych przez Uniwersytet projektów strategicznych. Zwieńczeniem programu będzie uzyskanie dyplomu ukończenia Akademii Liderów Uniwersytetu Warszawskiego.

Program realizowany będzie od wiosny 2020 r. do połowy 2021 r. Każdy uczestnik programu weźmie udział w cyklu warsztatów. Początek programu przewidziano na początek 2020 roku.

Adresatami programu są pracownicy Uniwersytetu pełniący role kierownicze lub przygotowywani do objęcia takiej roli w ciągu 2 lat od daty zakończenia programu (zatrudnionych w grupie pracowników niebędących nauczycielami akademickimi). Docelowo program ma objąć wszystkich obecnych liderów w Uczelni. Uczestnicy programu zostaną wskazani przez kierowników jednostek.

 

Korzyści, wynikające z udziału w programie

 

  1. Uzyskanie wsparcia w realizacji zadań związanych z kierowaniem zespołem ze strony doświadczonych trenerów oraz innych uczestników znających dobrze specyfikę pracy w Uczelni.
  2. Udział w zajęciach dopasowanych do potrzeb pracowników Uniwersytetu, odpowiadających na konkretne problemy osoby kierującej zespołem, np. jak motywować pracowników z wykorzystaniem dostępnych środków, prowadzenie rozmów z pracownikami, podział zadań pomiędzy pracowników, monitorowanie ich realizacji, rozwiązywanie konfliktów i prowadzenie spotkań, planowanie rozwoju pracownika w perspektywie długiego stażu pracy, metody kierowania pracownikami z pokolenia Y i Z, tworzenie „włączającego” środowiska pracy.  
  3. Możliwość zbudowania relacji z innymi liderami jednostek Uczelni i wymiany doświadczeń, ciekawych rozwiązań i pomysłów.
  4. Udział w praktycznych warsztatach, nastawionych na ćwiczenia, dyskusję, rozwiązywanie case-ów, pracę w grupie.
  5. Komfortowe warunki szkolenia, dobra atmosfera na zajęciach, nastawienie na wsparcie w rozwoju, a nie ocenianie uczestników.

 

 

Brak wyników - brak aktualności w tej kategorii.

Ta strona wykorzystuje ciasteczka ("cookies") aby zapewnić maksymalną wygodę w korzystaniu z naszego serwisu.

Zgadzam się Ukryj komunikat