Zapraszamy nauczycieli akademickich Uniwersytetu Warszawskiego do udziału w warsztacie „Portfolio jako metoda dydaktyczna w pracy ze studentami”.
Głównym celem szkolenia jest przygotowanie uczestników do wykorzystywania portfolio jako narzędzia uczenia się/nauczania oraz formy oceny efektów uczenia się w pracy ze studentkami i studentami.
Uczestnicy:
Warsztaty poprowadzi dr Grażyna Czetwertyńska z Wydziału „Artes Liberales”, której zainteresowania badawcze i działalność dotyczą głównie autonomii uczących się, oceniania i metody portfolio.
Kiedy i gdzie?
Warsztat dedykowany nauczycielom akademickim zaplanowano na 20 marca 2020 r. w godz. 9.00-12.30 w Budynku Zarządu Samorządu Studentów UW, ul. Krakowskie Przedmieście 24, sala nr 200.
Kto może być uczestnikiem?
Pracownicy zatrudnieni w Uniwersytecie Warszawskim w dniu rozpoczęcia warsztatu i przez przynajmniej kolejnych sześć miesięcy od daty jego zakończenia, w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych lub dydaktycznych na podstawie umowy o pracę lub aktu mianowania, którzy w semestrze bezpośrednio rozpoczynającym się po dacie zakończenia działania rozwojowego mają zaplanowaną realizację zajęć dydaktycznych dla studentów Uniwersytetu Warszawskiego.
Każdy uczestnik szkolenia będzie zobowiązany do wykorzystania doskonalonych kompetencji w trakcie zajęć dydaktycznych ze studentami, w semestrze następującym bezpośrednio po zakończeniu warsztatu.
Po zakończeniu semestru zajęć ze studentami uczestnik zostanie poproszony o udokumentowanie wykorzystania doskonalonych kompetencji w formie krótkiej autoewaluacji.
Jak się zgłosić?
Ze względu na ograniczoną liczbę miejsc, aby zgłosić udział w warsztacie należy:
Uwaga: zgłoszenia przyjmujemy najpóźniej do 16.03.2020 r. do godz. 12.00.
W razie pytań prosimy o kontakt e-mailowy na adres: szkolenia.dydaktyczne@uw.edu.pl lub pod numerem telefonu: 22 55 24 242.
Ramowy program warsztatów
9.00-10.30
10.30-10.45 – przerwa
10.45-12.15
Ta strona wykorzystuje ciasteczka ("cookies") aby zapewnić maksymalną wygodę w korzystaniu z naszego serwisu.