21 stycznia 2020 r. na Kampusie Ochota w budynku CNBCh odbyło się spotkanie informacyjne dla przyszłych uczestniczek i uczestników Akademii Liderów. W wydarzeniu wzięło udział ponad 180 przedstawicieli kadry kierowniczej i innych pracowników administracji UW zaproszonych do udziału w programie szkoleniowym.
Podczas spotkania zespół merytoryczny Akademii Liderów wraz z jej organizatorami przedstawili m.in. zakres merytoryczny programu, jego cele, efekty badania potrzeb szkoleniowych oraz metodę prowadzenia i ewaluacji szkoleń. Uczestnicy Akademii Liderów wezmą udział w 6 zjazdach – jedno i dwudniowych szkoleniach dotyczących m.in. roli liderów w kontekście rozwoju Uniwersytetu Warszawskiego, komunikacji, rozwoju potencjału zespołów, a także organizacji pracy. Organizatorzy Akademii przedstawili uczestnikom spotkania wymogi formalne, które muszą zostać przez nich spełnione, omówili sposób rejestracji do grup zajęciowych i na inaugurację programu. Terminy realizacji szkoleń zostaną udostępnione przed rozpoczęciem rejestracji na platformie www.szkolenia-rozwoj.uw.edu.pl.
3 lutego 2020 r. zostaną uruchomione zapisy na poszczególne terminy Akademii Liderów. W pierwszej edycji rejestracji uczestnicy Akademii będą mogli zapisać się na cykle rozpoczynające się wiosną i w czerwcu 2020 r. lub zgłosić chęć udziału w późniejszych terminach. Każdy uczestnik programu otrzyma wcześniej indywidualne zaproszenie drogą elektroniczną, w którym podane zostaną niezbędne informacje.
Ta strona wykorzystuje ciasteczka ("cookies") aby zapewnić maksymalną wygodę w korzystaniu z naszego serwisu.