Ponad 70 pracowników administracji i kadry zarządzającej UW wzięło udział w drugiej edycji szkoleń z dobrego komunikowania się i zarządzania zmianą, które w listopadzie zostały zorganizowane w programie ZIP.
Szkolenia „Dobre komunikowanie się” i „Panta rhei – jak radzić sobie ze zmianami” zostały po raz drugi zorganizowane dzięki Programowi ZIP. W pierwszym uczestniczyli pracownicy uniwersyteckiej administracji, w drugim – kierownicy jednostek i ich zastępcy. Zajęcia prowadzili trenerzy z Wydziału Psychologii UW.
Co szkolenia dają pracownikom?
– Dowiedzieliśmy się, jak poprawić nasze relacje ze współpracownikami dzięki zastosowaniu prostych mechanizmów, które pomogą nam nazwać czasami trudne sprawy w sposób jasny i bez ogródek. Dzięki temu relacje w pracy mogą stać się przyjaźniejsze i mniej skomplikowane – mówi Anna Szwałek z Biura Technicznego UW, która wzięła udział w zajęciach z dobrego komunikowania się. – Szkolenie było też doskonałą okazją do poznania osób, które pracują w różnych, nierzadko odległych, częściach uniwersytetu.
Oba szkolenia odbyły się w Europejskim Centrum Edukacji Geologicznej UW w Chęcinach.
Na zdjęciu uczestnicy wyjazdu, który odbył się od 28 do 30 listopada, fot. A. Leśniewska.
Ta strona wykorzystuje ciasteczka ("cookies") aby zapewnić maksymalną wygodę w korzystaniu z naszego serwisu.